středa 28. ledna 2015

guláš z červené řepy(s paprikou a batáty/bramborami)

Guláš z červené řepy? Překvapena skvělou chutí jsem byla já sama i všichni ostatní, kteří si ho  okamžitě oblíbili. Tak se nebojte a dejte si pořádný nášup! 
  • vegan
  • bez lepku

na 4-5 porcí jsem použila
  • 1/2 kg červené řepy
  • 1/2 kapie a 1/2 žluté papriky
  • 1 velký batát nebo pár malých brambor
  • 1 větší cibule
  • sůl, pepř, mletá sladká paprika
  • zeleninový vývar
  • olivový olej

Na oleji osmahneme nadrobno nakrájenou cibuli. Přidáme na kostičky nakrájenou červenou řepu a o něco později papriku a ještě o 10 minut později brambory, taktéž na kostičky. Hlídejte, ať se nerozvaří! Zasypeme červenou paprikou, orestujeme a zalijeme zeleninovým vývarem dle potřeby. Vaříme do změknutí a dochutíme. Já chtěla guláš ještě zahustit a tak jsem část rozmixovala tyčovým mixerem, můžete ale zahustit třeba hraškou.

Podáváme s pečivem.

Žádné komentáře:

Okomentovat