neděle 29. listopadu 2015

nejjednodušší makovec

Ahoj,

 tento recept a ještě víc najdeš na mém novém webu www.inuivet.cz. Děkuju za pochopení <3

Všechny novinky můžeš sledovat i nadále na mém FB a Instagramu.

Ivet

7 komentářů:

  1. Dobrý den, šla by ta kukuřičná mouka nahradit třeba cizrnovou nebo jáhlovou moukou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zatím jsem nezkoušela, ale jáhlové, popř. třeba i rýžové nebo pohankové bych se nebála. Jen se pak možná bude lišit množství vody, já ho ale stejně dělám od oka a vždy se podaří. Co nejdřív vyzkouším a případně poměr doplním :) Hezký den, I.

      Vymazat
  2. je úžasný, nahradila jsem kukuřičnou mouku jáhlovou ve stejném poměru a dopadlo to báječně! katka

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za tento recept! Zbylo mi dost "odpadu" - drtě - z výroby makového mléka, tak jsem ho použila, místo vody makové mléko a mouka půl na půl rýžová s kukuřičnou. A je to naprosto geniální, budu dělat častěji (minimálně vždy po výrobě makového mléka:-)) A příště přidám ještě nasekané oříšky :-) Pěkný blog, pěkné recepty! Těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj doporučuji malé vylepšení (ani ne tak pro vás, spíš pro čtenáře) :-) rozinky i s vodou rozmixovat a dát do těsta. pak bude sladký celý chlebíček a ne jen místa s rozinkou :-) a nemusí se doslazovat ;-) dělám to tak i s datlema nebo s čímkoliv... není potřeba přidávat jiné sladidlo.... :-) Sladím takhle už dlouho ;-) je to super, jak osladit zdravě ;-)

    OdpovědětVymazat