pondělí 8. prosince 2014

knižní tipy - SLADKOSTI BEZ VÝČITEK

Nikdy jsem nebyla na pečení sladkostí. Na druhou stranu jsem vděčný konzument sladkého a ráda bych, aby bylo co nejmíň umělé a nezdravé, takže nastal čas zajímat se. Vždycky potkám něco, co musím zkusit, uložím do záložek a tím to bohužel končí. Proto mě potěšila tato kuchařka. Je to jedna inspirace vedle druhé, hezky pohromadě.



Autorkou knihy je Tatiana Jelínek - nutriční poradkyně, která za jídlem vidí buď jed nebo lék a já s ní sympatizuji.

V kuchařce najdete sladkosti pečené i nepečené, vždy ze zdravých surovin jako jsou datle, dýně, červená řepa, kaštany a samozřejmě čekejte spoustu oříšků. Trošku nesympaticky můžou působit často méně dostupné suroviny, především druhy mouky a olejů, takže pro mě se jedná opravdu spíše o inspiraci a striktní dodržování receptu nehrozí. Věřím ale, že spousta z nás si složení lehce upraví a ničemu to neuškodí.

Chystám se něco z kuchařky zkusit, tak se inspirujte a mlsejte zdravě.







Žádné komentáře:

Okomentovat