čtvrtek 12. ledna 2017

rajčatová kořeněná polévka s červenou čočkou

Milí čtenáři, všechno je jinak.. 

recepty najdete na www.takakorat.com.
nově najdete recepty na Youtube

děkuju za pochopení :)

5 komentářů:

  1. Super inspirace, díky! :-) Přidám taky k tématu, kdyby chtěl někdo rozšířit svůj jídelníček o zajímavé recepty, tak mrkněte :-) https://www.svobodavsem.cz/veganske-recepty/

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle kombinaci mám moc ráda! Místo kokosového mléka a koriandru většinou přidám bazalkové pesto s parmazánem, ale ráda zkusím i tuhle variantu.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju rajčatové vege polévky na jakýkoliv způsob,takže určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se koukla na recept a i tvůj nový web a vypadá pěkně, přehledně. Jinak polévky já můžu a není snad, kterou bych nejedla. Jen nechci pořád dělat ty stejné, tudíž každá inspirace dobrá.

    OdpovědětVymazat
  5. Chci se s vámi všemi podělit o to, jak jsem dostal svou půjčku od pana benjamina, který mi pomohl s půjčkou ve výši 400 000,00 euro na zlepšení mého podnikání, když jsem požádal o půjčku, když se věci zhoršovaly v mém podnikání, bylo to snadné a rychlé pan benjamin mi bez prodlení poskytl půjčku. zde je pan benjamin email / whatsapp kontakt: +1 989-394-3740, 247officedept@gmail.com.

    OdpovědětVymazat