pátek 19. srpna 2016

jak jíst: arašídové máslo


Milí čtenáři, všechno je jinak.. 

recepty najdete na www.takakorat.com.
vydalajsem  kuchařku Tak akorát
nově najdete recepty na Youtube

děkuju za pochopení :)
Iveta

"Všichni o něm básní. Tak jsem čekala, až nikdo nebude doma, sešla jsem dolů do kuchyně, sáhla po arašídovém máslu s tím, že to bude největší delikatesa a ... blé. Co na tom všichni vidíte?," prohlásila ségra po pobytu v anglické rodině. Vlastně ani u mě nepřeskočila jisra hned napoprvé. Burákové máslo řadím do skupiny potravit, kterým musíte dát šanci třikrát a pak si je naopak zamilujete až příliš. Patří tam třeba taky avokádo nebo olivy. Poprvé jsem ho dostala darem, snědla jsem ho, ale až tak mě nebralo. Pak jsem ho kupovala kvůli výrobě sladkostí, kde se vlastně jeho chuť až tak neprojevuje. Během přípravy jsem ho ale začala ujídat a skončilo to zimními večery s polévkovou lžící a sklenicí ořechového másla v posteli. Taky jsem brzo pochopila dokonalost jeho kombinace s banánem. Když už je to tak tučná záležitost, začala jsem se zajímat aspoň o kvalitu. Rozdíl je v tom, jestli si dáte tzv. pomazánku, která obsahuje i jiné složky, než arašídy a nebo poctivé 100% máslo, Doporučit můžu všechna od Šufánka nebo másla Meridian. A protože vím, že spoustě známých leží máslo v polici, nechutná jim a neví co s ním, mám pro vás pár tipů, jak ho využít.


Raw brownies


Snídaňové kaše


Sladké kuličky


Lívance

Samozřejmě s banánem a postrouhané čokoládou!


Toast s banánem

Ano, zapečený toastový chleba potřený arašídovým máslem a pokladený nakrájeným banánem. 1 banán

Smoothie

dám příklad: 

50 ml silné kávy
300ml Alpro mandlového nápoje nebo domácího mandlového mléka
lžička skořice
lžíce arašídového másla 
(chia, lněné semínko,  konopné semínko, protein)

Energy tyčinky


Na omáčku k závitkům


Fakt!

Krémy

Stačí vyšlehat silken tofu s několika lžícemi arašídového másla a dosladit. 

1 komentář:

  1. Wow, to jsem netušila, že se dá využít na tolik způsobů :D Já teď viděla nějaké arašídové máslo v Albert letáku, tak si říkám, že asi vyzkouším a uvidím. Kde se dá když tak koupit za značka, co tam máte? :)

    OdpovědětVymazat