čtvrtek 28. ledna 2016

kakaová quinoa s kokosovým mlékem a ovocem

S quinoou jsme si padly do oka už dávno, pořád jsem ale dělala fóry kvůli její ceně a jedla ji spíš svátečně. Jenže jsem zjistila, že investovat do snídaně se prostě vyplatí a několikanásobně se mi to vrací. Na rozdíl od ovesné kaše nemám pak potřebu se přejídat, neruší mě splašené chutě, jsem jednoduše tak akorát sytá a spokojená. Quinoa je totiž výživná, bohatá na bílkoviny a v kombinaci se vším níže zmíněným je perfektní třeba po ranním běhu, ke kterému už bych se opravdu ráda vrátila.
  • vegan
  • bez lepku

na minimálně dvě porce:
  • 200ml quinoi
  • lžíce až dvě kakaa
  • lžíce chia semínek
  • lžíce lněného semínka
  • lžíce goji
  • lžička skořice
  • banán, hruška, jiné ovoce
  • datlový sirup nebo jiné sladidlo
  • (oříšky, kokos, rozinky, datle..)
  • ideálně obojí:
  • tekuté kokosové mléko
  • bílý rostlinný jogurt
  1. Pokud nemáme rostlinné mléko, rozmixujeme si strouhaný sušený kokos a vodou a přepasírujeme nebo budeme jíst quinou jen s jogurtem.
  2. Quinou uvaříme do měkka dle návodu.
  3. Do ní přidáme semínka, goji, kakao, skořici(rozinky, datle, oříšky..) lehce osladíme.
  4. Quinou vrstvíme s ovocem, soj. jogurtem, případně ještě sirupem a nakonec přelijeme teplým rostlinným mlékem.


Žádné komentáře:

Okomentovat