neděle 8. února 2015

čočkový salát s mrkví, mangem a tofu

Jak jste si asi všimli, mám ráda jednoduché věci, když je v nich nápad. Tenhle tentokrát není můj, jen už bohužel nevím, kde jsem ho zahlédla. Každopádně tofu, mango a čočka? Super!

  • vegan
  • bez lepku


potřebujeme:
  • 150g čočky beluga nebo jakékoli jiné, jen pak bude třeba ji předem namočit
  • 1 velkou mrkev
  • 1 menší mango
  • tofu natural
  • sůl, pepř, sušený koriandr, bylinky
  • (citrón, balzamikový ocet)

na naložení tofu jsem použila:
  • stroužek česneku
  • 2 lžíce oliv. oleje
  • 2 lžíce Shoyu omáčka
  • hořčice
  • sušený koriandr, chilli

nebo můžete použít mé staré dobré marinády a postup zde

Přidat můžete salát nebo špenátové listy, to mi chybělo.

Postup:
Nejdříve naporcujeme a naložíme tofu a dáme odležet do ledničky.
Je-li to třeba, namočíme čočku předem do vody i na 3 hodinky.
Čočku vaříme do měkka a mezitím si nakrájíme mrkev a mango na malé kousky.
Smícháme s čočkou, ochutíme oliv. olejem, balzamikovým octem, solí, pepřem, bylinkami..
.Tofu osmahneme na prudko na pánvi a podáváme.

Žádné komentáře:

Okomentovat