středa 4. června 2014

celozrnné penne s pestem z pečených paprik a grilovanými žampiony

Dneska inspirace ,,létem na chalupě" z albert kuchařky. Pesto jsem zkoušela už pár měsíců zpět, tehdy jsem ale neměla všechny suroviny(a stejně mi chutnalo). Tentokrát tedy se vším všudy a navíc doladěno grilovanými žampiony! :)
  • vegan
  • pesto bez lepku


Pesto z pečených paprik

  • cca 300 g červených paprik
  • 75 g nesolených kešu oříšků
  • 50 g vegan sýru nebo lahůdkové droždí
  • 2 lžíce olivového oleje  
  • stroužek čeneku(albert říká jeden velký stroužek, což mi teda posledně vůbec nejelo a jen jsem lehce ochutila cca třetinou)
  • petrželka

Celé papriky naskládáme na plech vyložený pečícím papírem a pečeme na 180°C, dokud slupky nezčernají(viz foto níže). Mně to trvalo asi 20 min. Poté dáme do mísy, kterou přetáhneme potravinářskou fólií a papriky necháme spařit. Následně papriky oloupeme a zbavíme semínek. Nejdřív rozmixujeme oříšky, přidáme vychladlé papriky a mixujeme s ostatními surovinami.

 Doladěno grilovanými žampiony (oliv. olej, bylinky, sušený česnek, grilovací koření). Úplně stejné budou z trouby :)



Žádné komentáře:

Okomentovat